Love

Love

Translate

duminică, 3 noiembrie 2013

Amazing Hair

De atatea ori v-am vorbit de parul meu , dar acum a venit vremea sa vi-l si arat, ca doar am cu ce ma mandri!




Am fost tunsa putin mai jos de umeri acum 7 ani, dar in rest mereu l-am avut lung.Desi e greu de intretinut, m-am obisnuit si , pe langa faptul ca este foarte lung, este si sanatos,fara varfuri despicate.Intr-o viitoare postare, va voi spune cateva lucruri despre ingrijirea unui asa par si sper ca va vor fi de folos.Orice intrbari aveti, lasati-le intr-un comentariu la aceasta postare si voi raspunde cu drag la toate;)
Kisses!

3 comentarii:

  1. Parul tau e wow. Trenuie sa ne impartasesti secretele.

    RăspundețiȘtergere
  2. Abia astept sa vad un hair routine. Nu prea stiu exact ce produse ar fi potrivite pentru un par cu adevarat lung. Al meu e pana la brau, dar deja nu mai sta nicicum si parca ma bate gandul sa il tund. Tie nu iti cade? Si cum faci sa nu ai varfuri despicate? Folosesti vreodata placa sau uscatorul? Dormi cu el prins??? Asta e culoarea naturala? Te-ai vopsit vreodata?
    Cred ca te-am inebunit cu intrebarile. Oricum, ai un par superb!

    RăspundețiȘtergere
  3. This is a great thing you are doing for Bella, I enjoyed the hop and was very happy to be able to take part in making Bella a card x

    https://www.linkedin.com/pulse/thuoc-cuong-duong-nam-gioi-tot-nhat-hien-nay-suckhoetinhyeu-info/

    RăspundețiȘtergere