Love

Love

Translate

miercuri, 25 septembrie 2013

BACK! Masca de par Kallos cu vanilie -REVIEW

Dupa o absenta indelungata(in apararea mea pot spune ca prima saptamana de liceu a fost deosebit de aglomerata, la fel si cea de dinaintea inceperii liceului pentru ca am fost in tabara), m-am intors incarcata de idei, gata sa le scriu pe blog si sa le impartasesc cu voi .
Aveam nevoie de o masca de par usor de carat in tabara si, cum cele de la Kallos sunt preferatele mele, am optat pt. cea cu vanilie, pe care nu o mai vazusem pana atunci.

sursa

Entuziasmata, abia asteptam sa o incerc, dar mi-a mai pierit din optimism cand i-am simtit mirosul, care nu este nici pe departe de vanilie autentica, asa cum ma asteptam. Este un miros de chimicale, indepartat de cel la care visam, dar totusi este dulce si cat de cat acceptabil.
Gandindu-ma ca oricum mirosul va disparea, am zis sa vad cum se comporta pe parul meu, fiind recomandata pentru parul uscat si deteriorat.Am aplicat o cantitate destul de generoasa(la parul meu nici ca se putea altfel si nici nu sunt zgarcita din fire), dar... cam degeaba.Nu este asa hidratanta cum ma gandeam si simteam asta la atingere,diferenta fiind foarte mica. Am mai aplicat-o inca o data, ca poate,poate, ma va impresiona.Am lasat-o sa actioneze cam 15 minute, dar nici de data asta nu a iesit cum voiam eu.
Nici macar nu ajuta la descurcarea parului prea mult,nu netezeste firele de par, comparativ cu celelalte incercate, aceasta m-a dezamagit cel mai tare.
Deocamdata, voi ramane la cea cu keratina(review AICI), iar pe viitor poate voi mai incerca si altele.

Cantitate:275 ml
Pret:6 lei
Nota mea:7
 Personal, o recomand persoanelor care nu vor/nu au nevoie de o hidratare intensa.
Ma asteptam la mai multe de la aceasta masca, dar nu a fost sa fie.Keep trying, nu-i asa? Voi ati incercat-o?

4 comentarii:

  1. Cand o sa ies de la Project Pan, o sa le incerc pe toate!

    RăspundețiȘtergere
  2. eu folosesc masca rar si atunci trebuie sa faca treaba buna :D
    xo
    About women and not only Blog

    RăspundețiȘtergere
  3. nu am vazut pe nicaieri si varianta pe vanilie... vad ca au o gama foarte variata de masti de par, eu am incercat doar vreo 3 pana acum (placenta, carrot si latte )

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu am folosit aceasta masca si mi-a placut. Te pup


    allthatbeautyxo.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere