Love

Love

Translate

marți, 10 septembrie 2013

Comanda Oriflame campania 12

Iata ca mi-au sosit si produsele de la Oriflame , din campania 12

Luna aceasta mi-am cumparat:
1. oglinda Giordani Gold( pe cealalta o pierdusem).
2. penseta( aveam nevoie de una neaparat;initial imi era teama ca nu va smulge firele de par, dar s-a dovedit ca imi faceam griji degeaba).
3.gel de dus exfoliant si energizant cu zmeura si menta Nature Secrets( miroase absolut grozav!).
4.crema antioxidanta cu acai si rodie Pure Nature( imi place la nebunie, mai ales ca este buna si pentru tenul gras, iar mirosul sau este divin).
Stiti cu siguranta acea super oferta cu balsamul de buze ce putea fi achitionat cu doar 1 ban.Desigur ca nu puteam sa o ratez, asa ca mi l-am ales pe cel cu ambalajul roz, dar din nefericire, nu mai era in stoc si va sosi abia peste cateva zile...
Asta a fost tot luna aceasta.Voi ce produse v-ati mai cumparat?

3 comentarii: