Love

Love

Translate

miercuri, 4 septembrie 2013

Lotiuni de corp Nobless

In urma cu ceva timp, am primit cadou de la o prietena aflata in Turcia in vacanta niste lotiuni de corp, pe care le-am adorat din prima secunda:au un miros extraordinar, care persista.

Fiind atat de incantata de ele, trebuia sa vi le arat si sa le prezint.
Se absorb rapid in piele, au o consistenta lejera si sunt ideale pentru orice anotimp.
Hidrateaza si catifeleaza , dar parfumul  este "cireasa de pe tort ", cu siguranta! Cand le folosesc, in toata camera se simte mirosul :X
Ambalajul este foarte simpatic, roz cu niste flururasi sclipiciosi, asa cum puteti vedea in imagini.( poate ati observat si manechiura mea cu inimioara...)

Nota mea este 10, "+" chiar .
Sper sa pot recumpara aceste produse, pentru ca pur si simplu sunt grozave!
Este prima data cand aud de "Nobless", fara ,,e" si, cautand pe internet, nu am gasit nimic legat de aceste produse.
 Ce parere aveti?Va tenteaza? Ati mai auzit pana acum de "NOBLESS" ?


Un comentariu:

  1. Sincera sa fiu, nu retin sa fi auzit vreodata de firma asta! Dar sigur sunt extrem de multe firme cu produse bune prin alte tari!

    RăspundețiȘtergere