Love

Love

Translate

joi, 6 iunie 2013

Masca de fata planet spa avon cu extract de caviar/gingseng REVIEW

MI s-a parut foarte interesanta ideea aceasta de masca ce se desprinde in foita,cum ii spun eu.In trecut mai avusesem una,tot de la avon, de culoare alba, asa vca,amintindu-mi de ea,am vrut sa reincep folosirea uneia.


Arata foarte bine,are o consistenta nederanjanta si e cu sclipici,ceea ce mi s-a parut foarte dragut.Deci,are un plus la aspect ;)

 Prima data am aplicat-o pe mana, nu mai rezistam,trebuia sa o incerc.

  Dupa 15 minute am inceput sa o desprind si foita arata ca in imaginea de mai sus. Arata putin ciudat cand am dezlipit-o, era ca si cum imi trageam un strat de piele de pe mana,dar asta va spun asa, ca fapt divers.

Cantitatea este de 75 ml, deci e destul de multa, doar ca depinde si cat de gros aplici stratul.Eu aplic un strat nici prea subtire, nici prea gros.
Efectul este grozav,locul pe care o aplicasem era foarte foarte fin si placut la atingere.
Dupa ce am incercat-o si pe fata, am vazut ca dispare excesul de sebum, mai ales ca eu am tenul gras, deci trebuie sa am grija.
Iata si ingredientele,Nu este ea o masca prea naturista,dar daca ar fi sa-i acord o nota,as zice 9.
Pretul intreg e cam maricel ( in jur de 20 de lei parca, chiar mai mult), dar la oferta este 10 lei,eu cu atat am cumparat-o.
Ieftina si eficienta,dar nu perfecta.
Mie imi place si o voi folosi in continuare
De asemenea, aceeasi parere o am si despre cea cu gingseng,care are acelasi efect ca si aceasta.

2 comentarii: