Love

Love

Translate

joi, 13 iunie 2013

REVIEW avon plump pout

Acu, 2 saptamani mi-am luat un gloss nou de la avon- plump pout.




Nu mi-am luat nuanta aceasta, eu doar v-am aratat ambalajul ca sa va faceti  idee.
Cel mai mult mi-a placut aplicatorul, nu este cu buretel, este un fel de periuta, de aceea mi-a atras atentia.
Promitea o senzatie racoritoare pe buze,m-am gandit ca vine vara,e cald,deci ar merge.Ghiciti ce:este mentolat si e groaznic: nu  simt nimic racoritor,mai degraba imi iau foc buzele, exact asa simt.
Trebuia sa ofere volum buzelor, dar credeti-ma,eu n-am vazut nimic de genul asta. 
Nu ma incanta absolut deloc.
Mai mult,e chiar lipicios si cum eu am parul atat atat de lung...o adiere de vant a fost de-ajuns pentru ca parul sa se lipeasca de buze.
 Mirosul e placut, are un gust dulce( nu va ganditi ca l-am mancat).
Nu mi-as mai cumpara inca o data acest produs.
Pretul variaza, in general este 16,99 lei.
Pentru mine,este cam de nota 7.


Un comentariu: