Love

Love

Translate

joi, 6 iunie 2013

Advance Techniques daily shine dry ends serum review

Inainte foloseam uleiul de argan,insa eram foarte curioasa sa-l incerc pe acesta.Cum l-am luat la o super oferta de la Avon( 10 lei- pret intreg=25), nu prea as fi avut motive sa ma plang.

Este un ser pt. varfurile deteriorate, ceea ce aveam eu nevoie.Are un miros placut si are o consistenta uleioasa, care pe unele persoane le-ar putea deranja, dar  nu-mi fac probleme de acest fel.
Eu l-am aplicat dupa baie, pe parul usor umed.Mi s-a parut destul de bun, imi hidrateaza parul si il face foarte moale si usor de pieptanat.

Ce spun producatorii:
,, - netezește firele de păr, înmoaie vârfurile uscate și le repară pe cele deteriorate
- hrănește și conferă părului un aspect mătăsos și strălucitor
- fortifică părul"
 nu stiu cat repara varfurile deteriorate,dar chiat inmoaie varfurile uscate,deci sunt de acord cu celelalte aspecte.
Flaconul are doar 30 ml, ceea ce ar parea cam putin,dar chiar si pentru parul meu lung este o cantitate indestulatoare, pentru ca la aplicare nu trebuie o cantitate foarte mare.(1-2 ,,puff uri")

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu