Love

Love

Translate

duminică, 25 august 2013

Ultimele hainute de vara

Vara se apropie de sfarsit, dar nu am putut sa nu imi cumpar ceva de final.
Le-am vazut intr-un magazin si mi-au furat privirea din prima secunda, m-am invartit un pic pe langa ele , dar tentatia era prea mare.

Toata vara am visat la o asa bluzita, dar nu am gasit niciunde una pe placul meu, care sa corespunda imaginii din capsorul meu.Spatele este superb, cu danteluta si cu fundite, iar in fata este simpla.
Materialul este foarte moale, usor transparent si nu ratez nici o ocazie sa o port.Efectiv m-am indragostit de ea.
Cat despre acesti blugi...mi se par absolut grozavi! Vin foarte bine,sper sa am timp si sa fac cateva poze cu mine purtandu-i.
Imi plac la nebunie si in ultima vreme i-am purtat cat de des am putut.
La ei am primit si o curelusa impletita, colorata, foarte draguta, care se inoada( puteti vedea un pic din ea in partea de sus a imaginii) .
Ce parere aveti de bluzita si de ultimii pantaloni scurti cumparati vara aceasta?Va plac?

5 comentarii:

  1. Foarte feminina si delicata bluzita. Sa o porti cu drag! Daca vrei, ne puteam urmari reciproc, ce spui? :)

    http://the-may-day.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt foarte frumoase, mai ales blugii, imi plac mult de tot :X

    RăspundețiȘtergere
  3. Инстраграмм являться самой популярной площадкой для продвижения собственного бизнеса. Но, как показывает практика, люди еще чаще подписываются на профили в каких уже достаточное количество подписчиков. В случае если заниматься продвижение своими силами, потратить на это вы можете очень немало времени, потому гораздо лучше обратиться к специалистам из Krutiminst.ru на сайт https://www.thefarmerandthebelle.net/uncategorized/hello-world-2/

    RăspundețiȘtergere