Love

Love

Translate

sâmbătă, 3 august 2013

Hello!

Ei bine,in ultima vreme nu am mai postat si va trebui sa imi cer scuze,dar in curand ma voi intoarce cu noi idei,caci in ultima vreme am tot strans "material" pentru blog si pot spune ca urmeaza niste postari grozave!
Nu am dus lipsa de inspiratie,numai ca,fiind plecata,desi am incercat,nu am gasit timp pentru blog,dar am gasit multe lucruri pe care vreau sa vi le impartasesc.
Cum imi sunteti dragi,o sa va spun si ceva din culise:se anunta un prim giveaway la toamna!Da,stiu,mai e mult pana atunci,dar deja mi-am facut planul.
Intre timp,tot ce aveti de facut este sa urmariti postarile care vor urma(inca un secret din culise:vor fi destul de lungi,dar va promit ca nu va veti plictisi😉
Siiiiii....nu in ultimul rand:VA MULTUMESC PENTRU CELE 2000 DE VIZUALIZARI!
Nici nu stiti cat m-a bucurat sa vad ca ma urmariti cu interes.
Intre timp,ia spuneti-mi: va distrati in vacanta???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu