Love

Love

Translate

miercuri, 24 iulie 2013

Oriflame Tender Care COCONUT - review

Nu mai e un secret pentru nimeni faptul ca sunt inebunita dupa cocos si mai ales dupa mirosul sau, asadar, cand am vazut oferta la cutiuta cu minuni in catalogul Oriflame, nu am ezitat nici macar o clipa si mi-am cumparat-o pe cea cu cocos.

Este foarte frumos ambalata si arata foarte bine, iar mirosul este extraordinar: cocos autentic,daca putem spune asa.
Poate fi folosit pentru cuticule, pentru zonele aspre si uscate(coate,maini,fata), dar eu il folosesc cel mai mult pentru buze.Sunt o mare fana a balsamurilor de buze, dar pe acesta l-am folosit cel mai mult.
Ofera si un luciu discret, placut, dar cel mai important este faptul ca face ce promite:hidrateaza perfect, fiind ideal atat pe timp de vara, cat si pe timp de iarna.
Mirosul de cocos se pastreaza,spre marea mea bucurie, ceea ce constituie un mare MARE ,,+".
Daca ne gandim bine, singurul sau minus este acela ca este o cutiuta atat de micuta:(.La cat imi place,mi-as cumpara o galeata.
Pretul sau este de 7 lei, la oferta si recunosc ca nu as plati pretul intreg.
Cantitate:15 ml
Nota mea:10, clar!
Am mai avut-o si pe cea cu cirese:
Cu siguranta, acestea sunt favoritele mele!
Voi ce sortimente preferati?

8 comentarii:

  1. Si mie imi plac mult. Eu o am pe cea cu alune.. cred :-??. Aceea nu miroase grozav... dar isi face treaba. Cand o sa o termin o voi lua pe cea cu cirese <3
    Ai un blog tare dragu :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Hei,bine te-am gasit!:)
    Eu sunt aici ciocolatacuzahar.blogspot.ro si am un super concurs in desfasurare!:) Arunca o privire daca ai chef!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Am zis ca o sa-mi cumpar un ulei/unt de cocos cat de curand:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc frumos, Alisa!
    Hey,Clau,acum ca m-ai gasit,sper sa revii.Multumesc frumos pt.anunt!
    Mihaela, eu am unt de corp cu cocos tot de la Oriflame, insa nu miroase la fel de bine ca acesta.Este putin mai indepartat de cocos la miros.Uleiul de cocos e bun, in special vara,la plaja:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Am avut varianta cu vanilie,are un miros irezistibil!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Cea roz cum este?De ceva vreme ma tot gandesc si razgandesc in privinta sa.M-ar ajuta un sfat

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe aceea nu am incercat-o, probabil ca este la fel de buna, insa nu stiu ce sa zic de miros

      Ștergere