Love

Love

Translate

miercuri, 17 iulie 2013

Dezamagirile mele de la Avon

Majoritatea produselor pe care le cumpar ma multumesc, insa mai apar si cateva exceptii.
In aceasta postare va voi prezenta produsele care m-au nemultumit:

Nominalizatele sunt...:( nu neaparat in aceasta ordine)

1.Deodorant roll-on Senses Tropics

Niciun pic de protectie, ma asteptam la mult mai mult,pateaza hainele si miroase groaznic.Clar, un produs ce nu va mai fi recumparat.
Nota mea:5 ( cu indulgenta)

2.Lotiune de corp Avon Naturals cu capsuni si guava

Dupa ce am fost atat de incantata de cea cu vanilie, ma asteptam ca aceasta sa-mi placa la fel de mult,insa nu a fost asa.
Miroase oribil, a chimical, nicidecum a capsuni, m-a dezgustat atat de tare, incat nici sa o aplic pe piele nu am putut.
Nota:6

3.intaritor pentru unghii 24k gold avon
Un pic de sclipici auriu pe unghii si cam atat. In rest, niciun pic de intarire.Dezamagire totala
Nota mea:5

4.Sampon cu argan


Aveam multe asteptari de la acest sampon,insa m-a umplut de matreata.Prima data a fost chiar in regula, dar dupa aceea...nu stiam ce se intampla.Pana la urma mi-am dat seama cine este vinovatul si am scapat de el
Nu spun ca este un produs prost, doar ca mie,personal,nu mi s-a potrivit.
Nota:7

Acestea au fost cateva din dezamagirile mele( de regula sunt atenta la ce cumpar,de aceea lista e mica) si sper ca nu se vor mai adauga.Desigur, au mai fost unele care nu prea mi-au placut, insa acelea erau acceptabile.
Pe voi ce produse Avon v-au dezamagit?


3 comentarii:

  1. Nici mie nu imi plac deodorantele alea de la Avon. Dar din gama aia ador gelul de dus exfoliant :X

    RăspundețiȘtergere
  2. Acela si mie imi place
    Imi special cel albastru

    RăspundețiȘtergere
  3. La sampon depinde de fiecare,eu am luat si samponul si masca si ne-am inteles cat de cat.

    RăspundețiȘtergere