Love

Love

Translate

miercuri, 10 iulie 2013

Fonduri de ten Maybelline (review)

Fiind dependenta de fondul de ten ( nu sunt snoaba, chiar am nevoie), am zis ca le incerc si pe cele de la Maybelline, asa ca am ales:

1. Affintone


Pot spune ca mi-a placut deosebit de mult,rezultatul final fiind perfect.Mai mult, lumineaza fata, este destul de rezistent si acoperirea este medie spre mare.
Ce spun producatorii:
Acum poti controla aplicarea fondului de ten datorita formulei adaptative a lui Affinitone care se combina perfect cu tenul. In acest fel, poti aplica mai multe straturi fara sa incarci porii.
Affinitone este imbogatit cu Vitamina E pentru o hidratare naturala de durata pe care o poti vedea si simti. Tenul ramane catifelat, impecabil.Cel mai reusit finisaj.
Secretul? Complexul cu Vitamina E - o formula echilibrata care lucreaza in acord cu tenul tau, pentru ca hidratarea sa se pastreze de-a lungul intregii zile.
 


Singurul minus ar fi faptul ca dupa cateva ore, fata incepe sa luceasca ( la persoanele cu tenul gras, printre care ma numar si eu) , dar cu putina pudra se rezolva totul.
Pentru ambalaj, are un plus, pentru ca nu exista lucru care sa nu-mi cada din mana,dar macar in privinta lui pot sta linistita ca nu se va sparge.
Cel mai mult mi-a placut finisajul natural pe care il confera, sa nu mai spun de efectul sau  matifiant.
Este disponibil in 10 nuante si intamplarea a facut sa o nimeresc exact pe cea care mi se potriveste, deci, inca un plus
Pretul este de aproximativ 35 de lei, dar eu l-am cumparat cu 20 de lei(ura mie).
Cantitate:30 ml
Nota mea este 9 si pot spune ca am multe cuvinte de lauda la adresa acestui fond de ten.

2.Maybelline DREAM Satin liquid
Pentru ambalaj,are un plus de la mine,aata chiar dragut,consistenta este cremoasa, acoperirea este medie.
Nu este indicat persoanelor cu tenul gras,pentru ca dupa 2-3 ore fata incepe sa straluceasca si nu matifiaza.
Nu este rezistent la transfer, din nefericire,acesta constituind un minus
Textura este usoara, lejera, ceea cu cu siguranta este un lucru bun.
Cantitate:30 ml
Pret:40-45 lei
Nota:8,5
Cred ca este un fond de ten numai bun pentru persoanele cu tenul normal sau uscat, lipsit in mare parte de imperfectiuni.
Pe scurt: este un fond de ten bunicel, insa mie nu prea mi-a priit din cauza faptului ca am tenul gras, asa cum am mai spus.
Aa, era sa uit: datorita faptului ca are pompita,a mai primit un plus de la mine.

5 comentarii:

  1. Pe primul l-am folosit si eu o perioada si imi placea:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur sa aud ca si alte persoane imi impartasesc parerea
      Te pup:*

      Ștergere
  2. Le-am incercat, amandoua sunt foarte bune, dar il prefer pe primul.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am tenul uscat,cred ca al II lea e numai bun pentru mine

    RăspundețiȘtergere