Love

Love

Translate

miercuri, 10 iulie 2013

Nude Nails

Nu am mai postat de ceva vreme, stiu,dar iata-ma!
In sfarsit,mi-am lasat si eu unghiutele sa-mi creasca si sunt foarte happy!


Oja aceasta este favorita mea :X ( farmasi)
Am cautat mult pana sa o gasesc.
Cum nu aveam rabdare, am incercat sa grabesc putin acest proces de crestere a unghiilor si am apelat la un tratament de la Oriflame.
Surprinzator, chiar a fost bun, desi la 17 lei nu ma asteptam sa faca cine stie ce treaba.
L-am folosit zilnic, timp de aproximativ 2 saptamani si iata efectul(tin sa mentionez ca aveam unghii foarte,foarte mici :( )
Sper ca voi reusi sa-i fac si un review zilele acestea.
Pana atunci, ce parere aveti de unghiutele mele?

4 comentarii:

  1. of de cand caut un nude atat de frumos...imi poti spune te rog ce nr este sau cum se numeste nuanta? multumesc. frumos blog btw..:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intr-adevar,este o nuanta superba
      Codul este 66
      Multumesc,sper sa revii pe blog

      Ștergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere