Love

Love

Translate

vineri, 19 iulie 2013

Review Sampon si Balsam Milk&Honey de la Oriflame

Rasfoind catalogul oriflame, nu se putea sa nu observ gama Milk&Honey, atat de cunoscuta.Mi-au atras atentia samponul si balsamul, care erau reduse destul de mult, asa ca nu am asteptat prea mult si le-am achizitionat.Eram tare curioasa in privinta lor,sincer sa va spun.


Cand au sosit mult-asteptatele produse, ca de obicei, primul pas a fost sa fac cunostinta cu mirosul lor, care este divin: exact un miros placut de lapte si miere.
Cand le-am pus la treaba, am constatat ca samponul se intelege foarte bine cu parul meu, se clateste usor , insa surpriza cea mai placuta a venit de la balsam: contine particule de sclipici, foarte simpatice,ce fac parul stralucitor si ii dau un aspect placut.
De asemenea, hidrateaza bine parul, il lasa moale si usor de descurcat.
Mi-au placut amandoua si le voi recumpara, mai ales ca si persoanele din jurul meu au observat ce frumos si stralucitor imi ramasese parul.
Pret: amandoua la 30 de lei(convenabil, as spune).
Nota mea:9,5
Mi-as dori sa scoata si un spray de par hranitor, tot Milk&Honey, dar pana atunci, voi ce parere aveti? Le-ati incercat?

2 comentarii:

  1. nu le-am incercat, dar par bune si pentru parul meu. le voi avea in vedere :)

    http://aaannniiieee.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. mi-ar placea sa le incerci si sa-mi impartasesti parerea ta.
    :*

    RăspundețiȘtergere