Love

Love

Translate

marți, 2 iulie 2013

Exfoliant de corp yves rocher - review

In aceasta postare, va voi povesti despre unul dintre cele mai bune exfoliante de corp pe care le-am incercat.
Dupa cum ati vazut si in titlu, este vorbe despre unul de la yves rocher, ale caror produse sunt, de regula, bune si foarteee bune.
Dupa cum preabine stiti(iar daca nu -CLICK AICI! ), ador vanilia si mirosul sau, deci fara sa stau pe ganduri, am ales ceea ce puteti vedea in imaginea de mai sus.
Recipientul imi place chiar foarte mult si arata foarte cute.
Cand l-am primit, am vrut sa vad cum se prezinta, asa ca am bagat putin degetul in el.Ceea ce vreau sa va spun este faptul ca mirosul a ramas pe mana mea chiar si dupa ce ma spalasem.
Cu siguranta, un semn bun, mi-am zis eu.
Pentru aspect, are un  MARE ,,+" de la mine.
Va amintiti doar ca, pentru a ma cuceri, un produs trebuie sa arate bine, iar acesta arata atat de bine incat imi venea sa iau o lingurita si sa il pap pe tot,desi gustul nu cred ca mi-ar fi placut chiar atat de mult.

Seara l-am incercat si ma declar pe deplin multumita de acest produs.
Exfoliaza foarte, foarte bine si pielea mea ramane atat de moale!
Pretul sau este de 45 lei, dar merita pe deplin.
O nota pe care i-as acorda-o este 9,5.
Vi-l recomand cu mare drag!

2 comentarii:

  1. dupa cititrea acestei recenzii,mai mai ca ma tenteaza sa-l cumpar.

    Ade

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar eram in cautarea unui exfoliant, dar nu ma puteam decide. Cred ca acum m-am hotarat: Exfoliant Yves Rocher :) :*
    Te astept si pe blogul meu: http://make-up-your-beauty-cupcake.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere