Love

Love

Translate

joi, 18 iulie 2013

Coafura perfecta pentru boboace

Repartizarea s-a incheiat, bobocii (printre care si eu) sunt fericiti.
Desi mai e mult pana incep cursurile, eu vin cu o idee numai buna, atunci cand nu stii cum sa faci ceva dragut, rapid si usor.
Imi cer scuze ca nu am facut si poze, nu prea am avut timp, insa o sa va explic ce aveti de facut cat de bine pot:D

1.  Prindeti-va la spate o coada simpla.
2. Despartiti parul in 2 sectiuni, daca se poate, egale sau cat mai egale
3. Luati una dintre sectiuni, impartiti-o in 3 si realizati o coada simpla, impletita.
4.Procedati intocmai si cu cealalta sectiune.
5. Acum,cand ati relizat cele 2 codite impletite,tot ce aveti de facut este sa le prindeti cu un elastic pe amandoua(la varf) si sa prindeti in spatele lor cateva clame sau agrafe, pentru a le fixa.
Voila!Cine nu stie acest truc, ar putea crede cu usurinta ca este vorba de o coada impletita foarte incurcata si dificila.
Succes!

Un comentariu: