Love

Love

Translate

vineri, 5 iulie 2013

Cele mai bune geluri de dus

Am o pasiune si pentru gelurile de dus( dar Diana, tu ai o pasiune pentru tot ce tine de ingrijirea corpului si cosmetica...!) si tin sa va anunt, cu zambetul pe buze, ca le-am gasit pe cele mai bune! Da, am reusit ;)
Imi doream un gel de dus foarte parfumat, care sa nu-mi usuce pielea si al carui miros sa umple intraga baie/casa, iar cel de la Yves Rocher este exact cum voiam eu.

Cu siguranta le stiti, nu-i asa? Sunt grozave! Si pretul e la fel de bun: daca dati comanda din catalog, este de doar 7,5 lei, pe cand in magazinele YR le gasiti si cu 8,5-10 lei ( diferenta nu e chiar atat de mare, anyway).
Nu le-am incercat pe toate, ci doar pe 3 dintre ele: Floare de bumbac,Bob de cacao din Africa si Bob de cafea din Africa.
Favoritul meu este....
...cel cu cafea, fara indoiala! Ador mirosul sau, chiar daca la gust, cafeaua nu ma prea incanta!
Voi ati incercat geluri de dus Yves Rocher? Cum vi se par??

5 comentarii:

  1. Si eu ador acest gel de dus cu cafea :X e foarte parfumat si catifeleaza pielea. Nota 10 de la mine :D

    Pupici

    shoeper-women.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De acord cu tine,Miu Miu!
      abia astept sa-ti vad noile postari!
      Kiss:*

      Ștergere
  2. Cel cu portocale e grozav
    Te'am pupat
    Ade

    RăspundețiȘtergere
  3. din pacate nu l-am incercat :D am castigat la un concurs unul cu lamaie verde dar una din fete(am doua) mi la confiscat :)

    RăspundețiȘtergere