Love

Love

Translate

duminică, 21 iulie 2013

Sampon Kallos Mandel (review)

Dupa placuta experienta cu samponul Kallos Latte, caruia i-am facut un review AICI, am decis sa-mi cumpar tot un sampon de la aceasta marca si ma orientasem catre cel cu ou ( EGG),insa tocmai atunci nu mai aveau in stoc decat cu piersica si cu ,,mandel".
Initial habar nu aveam ce inseamna ,,mandel".
Vazandu-l verde, m-am gandit la urzica, sau plante, insa dupa ce am ajuns acasa si am citit pe eticheta, am descoperit ca era cu migdale, deci foarte departe de presupunerile mele.
Asa cum v-ati obisnuit probabil, primul pas a fost sa vad cum miroase.Exact cum scrie pe eticheta, are un miros placut, deloc gretos, de migdale.
De asemenea, este foarte eficient, dupa utilizare lasand parul curat, matasos, sa nu mai spun de faptul  ca parul nici acum,dupa 3 zile de la spalare, nu s-a ingrasat aproape deloc.
Nu am facut matreata de la el, asa cum am patit cu alte sampoane precum cel de la Avon si la adresa lui nu pot aduce decat cuvinte de lauda.Imi place foarte mult si vi-l recomand cu caldura si voua, cu siguranta nu veti fi nemultumite.
Pret: 8,50 lei
Cantitate:1000 ml
Raportul pret-calitate este grozav.
Nota mea:10
Eu l-am achizitionat tot din Jam, insa  il puteti achizitiona si din magazinele Kallos.
In concluzie, mai afirm un singur lucru: sampoanele Kallos m-au cucerit!Ne intelegem foarte bine.
Un par frumos, fetelor!Kisses:*

Un comentariu: