Love

Love

Translate

marți, 28 mai 2013

Sampon Kallos Latte

De cand am facut cunostinta cu produsele Kallos si dupa ce ne-am cunoscut mai bine,am ajuns chiar sa ne imprietenim.Drept urmare,am achizitionat un sampon Kallos-Latte,cu proteina din lapte.
Asa arata ;) Sincera sa fiu,nu intentionam sa-mi cumpar acest sampon,doar aveam nevoie de unul nou si, cu ochii printre rafturi,pe langa sampoanele de la Garnier,am dat de el.Mi-a atras atentia si,cum costa doar 8,56 lei, am spus ca l-as putea incerca,mai ales ca la parul meu trebuie o cantitate generoasa,iar acesta avea 1000 ml.
Prima mea curiozitate a fost sa vad cum miroase...Si imediat cum l-am mirosit,mi s-a strans usor stomacul:miroasea a crema de vanilie, a prajituri cu zahar vanilat,exact ca cele pe care le face ,,mamitica".
Gata,eram pe drumul cel bun, se anunta o buna prietenie.Mi-am facut baie dupa doar cateva ore. Rezultatul a fost unul de asemenea bun: parul meu era mooaaale si curat:x
De asemenea,am folosit si masca de la kallos,cu keratina,in ambalaj turcoaz,poate o stiti?Nu am o poza cu ea,dar sper sa v-o arat curand.Are tot 1000 ml,asa ca m-am dat mult, dar rezultatul a fost extraordinar:par moale,moale.Am stat numai cu mana prin el, desi stiu ca nu e bine,nu ma puteam abtine.In plus,parul era foarte stralucitor,si mirosul de vanilie nu s-a pierdut..Nu ma gandeam sa obtin asemenea rezultate de la Kallos,dar uite ca s-a intamplat.

Un par frumos,fetelor :*

4 comentarii:

  1. chiar nu stiam de samponul asta! Oare nu este si varianta cu placenta? :D

    RăspundețiȘtergere
  2. nu sunt sigura, ai putea intreba la magazinele Kallos

    RăspundețiȘtergere
  3. Aura, am intrebat de samponul tau cu placenta
    Il au in stoc , este destul de popular din cate am auzit

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu l-am avut si am fost destul de multumita insa scalpul meu are nevoie de ingrijiri speciale,avand matreata.

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere