Love

Love

Translate

duminică, 26 mai 2013

Produse Lady's

Cineva mi-a recomandat produsele Lady's,de care nu mai auzisem pana atunci, asa ca am fost curioasa sa vad despre ce e vorba
Mai jos este catalogul pe mai-iunie:

Catalog Lady's aici 

Primul lucru pe care l-am observat a fost acela ca sunt destul de ieftinute,dar din cate am citit eu,unele sunt chiar bune.Tineti cont --- unele ;)
Aveti aici un link care o sa va directioneze catre 2 blog-uri destul de intresesante as zice eu:

http://buburuzacuatitudine2008.blogspot.ro/2012/09/produse-ladys.html
http://www.mereufrumoase.com/2011/10/recenzieprodusele-ladys-caz-ca-nu-ati.html

Va vor ajuta sa va formati o parere.

Ce mi-a atras atentia dintre produsele pe care le-am vazut au fost tusurile de ochi cu sclipici.



par chiar interesante,desi eu as vrea alte nuante.

Samponul nuantator,pe care l-am vazut pe site-ul Lady's iarasi mi a atras atentia.
Un ruj de pe acolo imi cam facea cu mana,la fel si un rimel,dar ramane de vazut ;)

Fiti niste ladies :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu