Love

Love

Translate

joi, 23 mai 2013

Pudra compacta ideal Flawless de la Avon

O sa povestesc acum o intamplare chiar hazlie cu aceasta pudra.

Eu nu am incercat-o niciodata,dar colega mea numai pe asta o foloseste de ceva vreme.Intr-o draguta si simpatica zi, coleguta mea nu a apucat sa se machieze prea mult,asa ca a imprumutat pudra unei alte colege, aceeasi nuanta,aceeasi marca.
Vesela,s-a dus la baie sa se poata machia cum trebuie,dar cand am vazut-o, am inceput sa rad,fara sa ma pot stapani.Era portocalie la fata!!!

Foarte indignata,s-a luat la cearta cu colega respectiva, acuzand-o ca ar fi facut o gluma proasta,dar stiti,chiar nu era o gluma,nu stiu ce s-a putut intampla. De la light medium pana la portocaliu, e o potecuta destul de lunguta,as zice eu.

Cu tot ce s-a intamplat, pudra,defapt,este foarte buna, asa cum am vazut pe pielea colegutei si intr-adevar confera un aspect mat si acopera chiar "bini di tat" imperfectiunile.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu