Love

Love

Translate

duminică, 19 mai 2013

Masca de par cu fructe acai si ulei de shea

Imi place mult sa cumpar tot felul de produse cosmetice si chiar sunt o mare fana avon,oriflame,yves rocher... etc (ati prins voi ideea),dar produsul asta chiar m-a dezamagit.
Arata chiar bine, sau cel putin asta a fost impresia mea asa ca nu m-am putut abtine si am cumparat-o.Foarte happy,abia asteptam sa o incerc,dar am avut de suferit(si ce suferinta!)o dezamagire.Nu a avut absolut niciun efect pe parul meu,arata bine,miroase frumos,dar cam atat.Niciun efect:nici stralucire,nici hranire,nimic
 Producatorii:
"Formula hranitoare intensifica stralucirea parului si ii reda aspectul sanatos."
... si totusi...?
Orice ar fi,eu nu recomand nimanui acest produs,decat daca vreti sa dati 15 lei(eu atat am dat) pe nimic.

Un comentariu: