Love

Love

Translate

joi, 23 mai 2013

Balsam de buze de la avon care

Iarna,buzele mi se usuca foarte tare si se crapa, asa ca am nevoie de un produs bun care sa le ingrijeasca.
Din nefericire,nu am o poza cu acesta( adica produsul despre care urmeaza sa va spun), dar face parte din aceeasi gama cu urmatorul:
Singura diferenta este ca cel pe care l-am avut eu  avea capacelul roz.
Era cam uleios( nu mi vine niciun alt cuvant in minte care sa descrie cum se simtea pe buze), dar adevarul este ca imi hidrata buzele si le proteja foarte bine. Ambalajul este foarte mic, eu fiind obisnuita cu cele de la nivea,dar cantitatea din el e mult mai mare decat imi inchipuiam. M-am dat incontinuu cu el,dar mi-a ajuns toata iarna.NU va ganditi ca efectul disparea atat de repede si eu eram nevoita sa ma tot dau, departe de noi asemenea lucru,dar imi placea ca le facea foarte moi si catifelate.In plus, imi placea si aspectul,parea ca sunt data cu gloss :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu