Love

Love

Translate

duminică, 19 mai 2013

Kallos Hair Repair Leave-in Conditioner

Pe langa masca de par,am mai luat si  un spray  de par,mai ales ca vanzatoarea mi l-a recomandat,spunandu-mi ca apare foarte rar.
Cum pretul era de asemenea mic(mai putin de 15 lei),am zis ca nu am prea multe de pierdut,asa ca l-am cumparat.
Sincer,chiar eram curioasa si abia asteptam sa-l incerc.Nu va asteptati la rezultate miraculoase,gen "WOW!", dar  e destul de bun,macar imi descurca parul si parca parca e ceva mai sanatos.In plus,chiar miroase placut(veti observa ca am ceva cu mirosurile)
Nu necesita clatire,fiind un tratament leave-in,iar eu l-am aplicat dupa ce m-am spalat,pe parul umed.Cred ca poate fi folosit zilnic, pe parul uscat,pentru ca nu am observat vreo tendinta de a ingrasa parul, dar daca veti face asta,o faceti pe riscul vostru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu