Love

Love

Translate

marți, 27 august 2013

Sampon Farmec Natural cu urzica si aloe vera -REVIEW

Inca un sampon, de aceasta data de la Farmec(primul de la ei pe care il incerc,asta da premiera)

Uite asa se prezinta, intr-o sticla de 400 de ml( la parul meu, nici nu se putea o sticla mica).
Mirosul sau nu este foarte puternic si se pierde repede, face foarte multa spuma chiar si atunci cand aplic o cantitate mica.
Mi-a placut faptul ca parul meu nu s-a ingrasat prea repede si , din ce-am vazut chiar mi-a priit.
Nu sunt sigura in privinta hidratarii,dat fiind ca eu am aplicat o buna cantitate de masca,dar nu prea as vrea sa ma risc...nu stiu de ce...
Nu mi s-a imbacsit parul de la el, asa cum am patit cu alte sampoane nepotrivite,dar nici nu m-a impresionat extraordinar de tare.
Din cate se pare, voi ramane fidela sampoanelor de la Kallos(review AICI si AICI, tocmai am pus ochii pe cel cu piersica, sper sa mi-l iau curand).
Cu alte cuvinte, desi s-a descurcat binisor,voi spune in curand ,,la revedere!",acestui  samponel.
Pret: aproximativ 10 lei(deloc scump)
Nota mea:8
Voi l-ati cumparat/folosit?

4 comentarii:

  1. pare un produs interesant,eu folosesc samponul anti-matreata de la Kallos si sunt foarte multumita de el,cred ca sunt la al 3-lea tub mare:))
    te pup si te imbratisez !
    http://thatswhywesmile.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu folosesc sampoanele de la Kallos, de care sunt foarte,foarte multumita
      XOXO :*

      Ștergere
  2. este super bun !!!!!!! acest sampon, vi-l recomand cu incredere , face parul matatsos si stralcitor :)

    RăspundețiȘtergere