Love

Love

Translate

luni, 19 august 2013

Luciu de buze SuperShine de la Oriflame - REVIEW

Acest luciu de buze s-a numarat printre cadourile mele de Sf. Maria si va pot spune ca am fost foarte incantata de el.
Nuanta este Trendy Berry, o culoare foarte frumoasa si intensa, are mult sclipici si miroase extraordinar de bine, a pepene galben :X
Nu usuca buzele si rezista cateva ore fara probleme.
Nu am mai avut pana acum niciun gloss cu un asemenea aplicator, am fost usor surprinsa cand l-am vazut.
Este din plastic si forma sa este neobisnuita, dar isi face bine treaba , nu pot spune nimic rau la adresa sa.
Am incercat sa-i surprind culoarea si luciul in imaginea de mai sus.
Din ce am auzit eu, celelalte nuante sunt mai transparente,deci ma pot considera norocoasa cu aceasta, care se vede foarte frumos pe buzele mele.
Pretul sau este de 20 de lei, dar daca prindeti o oferta  il puteti comanda cu 15 lei.
Nota mea:9
Poate il voi recumpara, nu sunt sigura
Deocamdata am o gramada de gloss-uri de terminat.
Voi l-ati incercat? Cum vi se pare?

4 comentarii:

  1. Am si eu luciul asta,in alta nuanta,dar nu pot sa zic ca sunt incantata.Rujul din aceeasi gama e mult superioara:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inca nu am incercat si rujul,dar m-ai facut curioasa.
      Poate imi voi lua si eu unul

      Ștergere