Love

Love

Translate

marți, 20 august 2013

Avon Haul + MY HAIR

Desi a sosit de mult, nu am apucat sa va arat ultimele cumparaturici de la Avon:
 Primul produs este un gel de dus de la Senses, mi l-a recomandat o cunostinta si am vrut sa vad cam ce este ''de capul lui".
Are un miros foarte puternic, de citrice si imi aduce mai mult a combinatie de lime si lamaie.
Nu il voi mai recumpara, nu am fost asa incantata de el.


2.Un parfumel de la Avon- IN BLOOM
Imi place mult sticluta si capacelul, miroase binisor, dar parca nu mi se potriveste...
Acum poate ca va veti amuza putin,deoarece urmeaza sa vedeti 2 produse din gama Barbie Doll-icious.
Aveam nevoie de un sapun lichid si un descurcant bun pentru par,care sa aiba un miros deosebit de frumos si nu stiu ce mi-a venit si le-am comandat pe acestea 2:

Important este ca instinctul meu chiar a functionat: miros grozav , care persista.
De descurcant chiar m-am indragostit, pe langa faptul ca imi este mai usor sa imi pieptan parul, de fiecare data cand adie vantul se raspandeste un miros atat de placut <3
Si daca v-am tot vorbit de parul meu...va arat si o poza:
De mentionat este faptul ca parul meu este perfect drept, dar in aceasta imagine eram la coafor si ma pregateam sa plec la un eveniment.
Totusi, va puteti da seama cat de lung il am
Va place?

9 comentarii:

  1. Ce par frumos ai! Si lung!
    In alta ordine de idei, eu am adorat gelul de dus Tropics :D

    RăspundețiȘtergere
  2. uaaau!!! cat de frumos ti-a iesit parul ♡

    RăspundețiȘtergere
  3. Parul tau e absolut superb,ca de printese!:D

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. Spray-ul de descurcat este foarte dragut. Il am de ceva vreme si il folosesc de fiecare data :) De gelurile de dus Senses nici eu nu am fost incantata. Cred ca le-am avut pe toate. Si in afara de miros, nu am vazut altceva...
    P.S. Ai un par foarte luuung si frumos :*
    Te astept si pe blogul meu: http://make-up-your-beauty-cupcake.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere