Love

Love

Translate

joi, 22 august 2013

Cateva vorbe despre 2 produse Doina

Cred ca a fost putina "inspiratie de moment" cand le-am cumparat,nici nu m-am gandit prea mult cand le-am pus in cos...

Cu siguranta le cunoasteteti, am dreptate?
Nu prea stiu ce sa spun in legatura cu ele:], deoarece nici nu m-au impresionat,dar nici nu m-au dezamagit
Recunosc , nu prea am avut asteptari de la aceste produse, pe care le folosesc doar cand imi amintesc  sau cand vreau ceva mai bland pentru tenul meu.
Demachiantul nu a fost prea potrivit pentru pielea mea,pe cand emulsia cu extract de castraveti s-a descurcat un pic mai bine,dar mi s-a parut ca a intrat foarte greu in piele.
Legat de aceste produse, exista multe pareri, atat pro cat si contra.Nu stiu care are dreptate, dar stiu 2 lucruri de care sunt foarte sigura:

1.Sunt foarte ieftine, dar nu neaparat proaste
si
2. Eu nu le voi recumpara ;)
Voi ce spuneti in legatura cu ele?

2 comentarii:

  1. Pe cea din prima poza o foloseam in primii ani de facultate sa-mi intretin pantofii, era pe atunci o moda in camin. Nu le-am folosit pentru ten , nu stiu ce sa zic!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu am avut curajul sa le incerc:P

    RăspundețiȘtergere