Love

Love

Translate

luni, 12 august 2013

Oja Farmasi ultra rezistenta

Mergand la o prietena, nu am putut sa nu observ noua ei oja, care mi-a placut atat de mult, incat nu am rezistat tentatiei de a o incerca

Am facut cateva poze, nu puteam sa nu v-o arat.
Cu toate ca am unghiutele mici, m-am straduit sa-mi iasa cat mai bine(la o asa culoare, trebuia sa-mi iasa perfect manichiura).
La final, am aplicat 2 straturi de lac transparent,tot de la Farmasi.Vedeti efectul?Erau foarte lucioase, multe persoane s-au mirat de acest aspect.
Mi-a rezistat foarte bine pe unghii, fapt ce m-a bucurat mult.
Singura mea parere de rau este aceea ca nu am retinut codul sau, dar prietena respectiva mi-a promis ca imi va lua si mie una cadou, iar cand o voi primi ma voi uita special si voi posta si numarul acesteia.
Pana atunci, ce parere aveti de unghiutele mele si de aceasta nuanta de oja?
Mie imi place foarte mult, in special ca este o oja mata, dar as vrea sa aud si parerea voastra.

3 comentarii:

  1. E foarte, foarte frumoasa culoarea. Si unghiile tale arata foarte bine, ale mele sunt putin mai scurte :P

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc frumos, abia mi-au mai crescut si mie...m-a salvat tratamentul de la Oriflame

    RăspundețiȘtergere