Love

Love

Translate

sâmbătă, 10 august 2013

Mascara 2fx de la Oriflame - Review

Revin cu un alt review, de aceasta data al unui rimel de la Oriflame-2fx
De regula, toate rimelurile de la Oriflame pe care le-am avut au fost bune si nu m-au dezamagit,iar 2FX se ridica si el la nivelul asteptarilor.
Are 2 capete: cel negru pentru volum,cel alb-argintiu pentru alungire.
Acesta este pentru alungire...imi place ca desparte frumos genele si intr-adevar le alungeste...
Iat-o si cea pentru volum,care are perii mai desi si este mai mare decat cealalata.
De mentionat este faptul ca nu curge,nu se faramiteaza si nici nu se intinde,culoarea este intensa,pana aici numai plusuri.
Desi imi place aceasta mascara la nebunie, are si un minus: este un pic prea lichid, dar dupa ce va trece putin timp si se va mai usca , va fi absolut perfect.
Nu am rabdare sa il las sa se mai usuce,deci il voi folosi in continuare.
Daca doriti un aspect mai natural, atunci periuta pentru alungire este perfecta,dar daca preferati un look mai dramatic, folositi-le cu incredere pe amandoua.
Pret:20 lei(la oferta)
Nota mea:9
Daca va mai aparea in catalog, poate il voi recumpara, dar va trebui sa-l mai utilizez de cateva ori pana sa fiu 100% sigura in privinta sa

2 comentarii: