Love

Love

Translate

duminică, 11 august 2013

Perfume of the month- Nina Ricci Nina

Cum se apropie ziua mea, nu se putea sa nu primesc un cadou in avans, pe care il asteptam si il doream de mult.
Este vorba de un parfum Nina Ricci, Nina:
Ambalajul este foarte frumos:
Desi parfumurile reprezinta un subiect delicat, mirosind altfel in functie de fiecare persoana si de starile sare, ma voi incumeta sa spun cateva idei in legatura cu el.
Sticluta este adorabila,asa cum puteti vedea, mirosul sau mi se pare dulce( de regula, eu prefer parfumurile mai dulci) si este din gama Floral Fructat.
Note de varf:lamaie de Amalfi, lamaie verde(lime)
Note de mijloc:mar Granny Smith,bujor,pralina si Datura
Note de baza:mar,mosc, cedru de Virginia
Acest parfuma fost lansat in anul 2006 si este destul de popular ,as spune eu
De cum l-am mirosit prima data,m-am indragostit de el, mi se pare perfect pentru mine.

Cantitate:80 ml
Pret:aproximativ 160 lei
Nota mea:10,cu siguranta

6 comentarii: