Love

Love

Translate

joi, 8 august 2013

Rasfat de vara

Vara este anotimpul distractiei si al rasfatului, asadar si eu m-am rasfatat cu cateva produse pe care mi le doream de mult timp.
Dupa o lipsa indelungata, m-am intors cu o postare lunga:

Le vom lua pe rand:
1.Parfum Scentini Nights MIdnight Glow
Desi nu sunt prea cunoscute, mie aceste parfumuri imi plac foarte mult si mi se par potrivite pentru vara.In plus,datorita faptului ca sunt micute,nu ocupa mult spatiu in geanta.Note de varf:afine, note de mijloc:magnolie,note de baza:lemnoase = o combinatie placuta,dulce, pe gustul meu.
Cantitate:30 ml
Pret:20 lei
2.Parfum Avon Rare Pearls
Un alt parfum, de aceasta data unul mult mai cunoscut Are un miros aparte, este elegant si sofisticat.La fel de mult imi place si Rare Gold.
Pret:45 lei
Cantitate:50 ml
3.Secret Fantasy
De regula, prefer parfumurile dulci,iar acesta este foarte dulce.Intocmai ca cel Scentini, este micut si ocupa foarte putin spatiu,ceea ce reprezinta, cu siguranta, un plus.
Cantitate:30 ml
Pret:30 lei
4.
2 oje perfecte pentru vara!
Nuante: Strawberry si Real Red( acum nu mai este in catalog, dar se gaseste in ofertele pentru reprezentanti la un pret foarte mic.
Culorile sunt foarte frumoase si, in ciuda faptului ca multe persoane spun ca rezistenta este scazuta si sare imediat de pe unghii, mie mi-a tinut cateva zile fara probleme.

5.

Apa de toaleta Riviera Goddess
Dupa ce mi-am luat spray-ul, am decis ca trebuie neaparat sa am si parfumelul.
Asa cum am mai spus, imi plac la nebunie amandoua deoarece miros exact ca parfumul Yves Rocher So Elixir Purple, care, din nefericire, este destul de scump fata de acestea doua.
Partea cea mai buna este faptul ca rezista foarte bine si mirosul se simte chiar si dupa o zi intreaga.
6.Gel de curatare Hydra vegetal Yves Rocher
Este un produs foarte bun de curatare a fetei,mai ales ca eu am tenul gras si il consider perfect, in cazul meu.
Are consistenta unui gel, miroase placut,discret, isi indeplineste foarte bine scopul, lasand tenul curat si conferind o placuta senzatie racoritoare.
Sunt foarte multumita de el, merita banii si il voi recumpara.

7.Masca de fata anti-oboseala de la Yves Rocher

Un alt produs bun de la Yver Rocher, a carui cumparare am cam amanat-o din cauza pretului (70 lei), dar care merita banii cheltuiti.Sunt multumita de el ,insa nu o voi recumpara.

8.Lotiune tonica astringenta Avon
Un produs pe care il cumpar si il tot recumpar, deoarece il consider perfect pentru tenul meu si trateaza foarte bine cosurile.Un minus ar fi faptul ca usuca fata, dar este ok atat timp cat este folosit doar de 2-3 ori pe saptamana.

9.Fard de pleoape lichid violet
Sunt o fana a fardurilor de pleoape si cel mai mult imi plac cele din gama Supershock,insa pe acesta l-am primit cadou si m-a bucurat foarte tare.
Culoarea este foarte draguta, chiar nu aveam o asemenea nuanta.
Pret:20 lei

10.Trandafiri pentru baie de la Avon
Miros foarte frumos si arata tot atat de bine.
Sunt perfecti pentru o baie lunga si relaxanta, de care sa te bucuri fara sa te grabesti.

11.
Acesta este favoritul meu: kit pentru sprancene de la Oriflame.
Contine 2 farduri (unul deschis si unul inchis), ceara si,intr-un sertaras, pensulicile.
Este absolut grozav si este si rezistent, deja l-a scapat de vreo cateva ori si a supravietuit, fara sa se rupa sau sa se sparga.
Pret:20 lei ( la oferta).
Am mai adaugat ceva la produsele mele preferate!

Postarea lunga a luat sfarsit! Voi cu ce produse v-ati rasfatat in ultima vreme?

3 comentarii:

  1. Chitul pentru sprancene de la oriflame il folosesc si eu,sunt super incantata de el!
    Este aproape terminat si il voi recumpara cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună Diana! Am observat că mai urmăreşti din când în când blogul meu, şi mă bucur enorm de mult! Vin cu o propunere, ce ai spune dacă am face schimb de linkuri? Aştept părerea ta, fie pe blogul meu, fie pe e-mail: onlyoneaveragejoe@yahoo.com

    Alexandru
    www.onlyoneaveragejoe.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere