Love

Love

Translate

miercuri, 14 august 2013

Ultimele cumparaturi de la Oriflame

Desi comanda a ajuns acum ceva vreme,nu am apucat sa v-o arat, ceea ce voi face acum, in aceasta postare.
Am fost cuminte, nu mi-am cumparat prea multe chestiute:
1.Mascara 2 fx - REVIEW AICI!
2.Cutiuta Tender Care cu cocos( o nebunnie:X)  - REVIEW AICI
3.Kitul pentru sprancene, care este absolut grozav - am spus cateva cuvinte despre el AICI

Siiiiiiii...nu in ultimul rand......
Gelul de dus cu cocos si grau de la Nature Secrets! Vom vorbi de el curand,miroase foarte bine:X
Asta a fost tot.
Voi ce v-ati mai luat de la Oriflame?

4 comentarii:

  1. n-am mai facut o comanda la oriflame de multa vreme, dar ma tenteaza kitul pentru sprancene :)

    te astept si pe blogul meu, poate ma urmaresti si tu :)
    http://aaannniiieee.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. bune produsele Oriflame, mi-a duc aminte cat eram in liceu comandam de la ei in fiecare luna, si multe dintre produse nici nu apucam sa le folosesc sau uitam de ele.. sa le folosesti cu placere :)



    noissapym.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere