Love

Love

Translate

vineri, 9 august 2013

Review Kallos Keratin Mask

Acestui produs voiam sa ii fac un review de multa vreme,dat fiind ca este produsul meu preferat si,de departe, CEA MAI BUNA MASCA DE PAR pe care am avut-o vreodata( si va asigur ca au fost destul de multe).
La parul meu, cu siguranta nu ma pot multumi cu o cutiuta mica, iar aceasta masca este pe masura parului meu, avand 1000 de ml.
Lasa parul extrem de moale, il hidrateaza foarte bine.Nu am mai avut niciodata o masca atat de buna si de care sa ma indragostesc atat de tare ( de la prima aplicare chiar! ).
Miroase placut, desi nu foarte puternic si isi face treaba perfect! Nu pot compara niciun balsam sau alta masca de par cu aceasta.
Varfurile nu mai sunt uscate, parul are un aspect sanatos si chiar este mai sanatos, se vede cu ochiul liber cat de bine arata.In plus, parul se descurca foarte usor, incat nici nu mai este nevoie sa folosesc un spray.
Un alt plus este faptul ca, datorita cantitatii mari, nu e nevoie sa ma zgarcesc si aplic cu generozitate destul de mult, ca doar este din belsug,daca ma pot exprima astfel.
Unele persoane ar spune: ,, la cat il lauda, cine stie cate milioane o fi costand?".
Ei bine, nici in aceasta privinta nu trebuie sa va ingrijorati, deoarece pretul este uimitor de mic:14 lei!
Incredibil, nu-i asa?
Desi produsele Kallos nu sunt atat de cunoscute si sunt ieftine, sunt foarte bune.
Va recomand din toata inima acest produs si va asigur,veti fi multumite pe deplin si nu veti regreta nici macar o clipa ;).
Imi pare rau ca nu pot explica mai bine de atat si nu il pot lauda pe masura meritelor sale...

6 comentarii:

  1. Am multe balsamuri desfacute insa tin minte masca asta, suna foarte bine din descrierea ta :)

    RăspundețiȘtergere
  2. eu folosesc o masca pentru par deteriorat, tot de la Kallos, care face minuni pe parul meu :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-ai putea spune cum se numeste?sunt deschisa la alte sugestii

      Ștergere
    2. ai aici review: http://claudiaschoice88.blogspot.ro/2013/08/review-masca-de-par-regeneranta-kallos.html

      Ștergere
  3. Eu sunt chiar foarte multumita de produsele lor, care sunt mult mai ieftine si mai bune fata de altele mai cunoscute

    RăspundețiȘtergere