Love

Love

Translate

vineri, 6 septembrie 2013

Lapte demachiant tonifiant H3 Evolution de la Gerovital (review)

Multa vreme m-am aflat in cautarea demachiantului ideal, care sa indeparteze rapid machiajul, fara sa fie nevoie sa insist prea mult,sa hidrateze totodata si,nu in ultimul rand, sa nu provoace usturimea ochilor.
Mandra, pot afirma ca l-am gasit :laptele demachiant tonifiant H3 Evolution de la Gerovital( ce denumire lunga...) indeplineste toate conditiile.


Consistenta este una foarte placuta,lichida, de culoare alba,ambalajul imi place, este foarte simpatic, dar ar fi fost mai bine sa fie un pic mai micut recipientul.
Mirosul este foarte discret, abia se simte, nu este necesara aplicarea unei creme hidratante.
Stiti deja ca am tenul gras si anumite demachiante ii confera fetei un aspect lucios foarte neplacut, insa acesta este chiar perfect: nu ingrasa pielea si tine secretia de sebum sub control.
Pretul sau este in jur de 30 de lei,depinde si de unde il luati.
Nota mea : 10 cu siguranta
Cantitate:100 ml, dar nu trebuie aplicata o cantitate mare de produs, este de ajuns foarte putin si isi face treaba.
Il voi recumpara? Bineinteles!Si vi-l recomand si voua: este un produs foarte bun, care pe mine m-a multumit.
Voi ce demachiante folositi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu