Love

Love

Translate

duminică, 8 septembrie 2013

Crema hranitoare de dus cu cocos si grau de la Oriflame (review)

V-am promis un review al acestui produs si iata ca ma tin de cuvant,chiar daca am intarziat putin.

O sa fiu sincera: l-am cumparat mai mult din cauza cuvantului "cocos"( stiti doar cat de inebunita sunt dupa cocos si mirosul sau).Cum am citit, am zis:trebuie sa il am!
Face multa spuma, curata pielea si o lasa foarte fina♥♥♥
Incredibil, dar a ajuns din urma gelul meu de dus favorit si anume cel cu cafea de la Yver Rocher.Nu as putea decide care este mai bun, le indragesc foarte tare pe amandoua.
Iata si lista de ingrediente(desi nu prea pun eu mare pret pe ea):
AQUA, SODIUM LAURETH SULFATE, GLYCERIN, COCAMIDOPROPYL BETAINE, SODIUM CHLORIDE, SORBITAN SESQUICAPRYLATE, PARFUM, LAURYL GLUCOSIDE, STEARYL CITRATE, SODIUM BENZOATE, SODIUM CITRATE, CITRIC ACID, 2-BROMO-2-NITROPROPANE-1, 3-DIOL, COCOS NUCIFERA OIL, HYDROLYZED WHEAT PROTEIN, PHENOXYETHANOL, METHYLPARABEN, ETHYLPARABEN, PROPYLPARABEN, CI 16035, CI 19140, CI 42090

 Ce spun producatorii:Cremă de duş spumantă, delicată, cu proteine hidratante din grâu şi ulei de nucă de cocos. Hidratează şi catifelează pielea în timpul spălării. 
Nota mea:10
Singurul sau minus este acela ca graul cam ia din mirosul acela autentic de cocos, dar tot imi place la nebunie si mai mult ca sigur ca il voi recumpara.
Vi-l recomand si voua, mai ales ca raportul calitate pret este de asemenea excelent( 250 ml - 10 lei).Se gaseste si in varianta de 400 ml.
L-ati incercat? V-ar tenta?

2 comentarii:

  1. Sunt convinsa ca are un miros excelent.Kisses:*
    http://lifeontheheels.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu credc ca am incercat pana acum vre-un gel de dus de la Oriflame!

    RăspundețiȘtergere