Love

Love

Translate

luni, 2 septembrie 2013

BB cream Garnier Miracle Skin Perfector REVIEW

Stiti preabine ce nebunie a fost cu BB-urile, peste tot auzeam de ele, dar fiind atat de multumita de fondul meu de ten Giordani Gold, nu m-am simtit chiar atat de atrasa de ele.
Acum, m-am hotarat sa vad si eu cum sta treaba si mi-am luat unul de la Garnier - Miracle Skin Perfector.
Mi-am luat nuanta cea mai deschisa - LIGHT, dar chiar si aceasta este un pic prea inchisa pentru mine.(primul ,,-'').
Daca aplicam prea putin, nu acoperea perfect, iar daca aplicam prea mult...capatam o nuanta de caramiziu-portocaliu si nici nu pot spune ca am pielea alba ca zapada, mai ales ca sunt si putin bronzata.
Consistenta lejera este ideala pentru vara, macar in privinta aceasta am facut o alegere buna. Uniformizeaza cat de cat si netezeste, are factor de protectie 15.(well done!)
Din nefericire, nu este tocmai ideal pentru persoanele cu tenul gras, printre care ma numar si eu.Se potriveste mult mai bine persoanelor cu ten uscat si normal, as zice.
Are o putere de acoperire mica, deci inca o ratare: eu am nevoie de mai mult de atat.In schimb, persoanele care  nu au prea multe imperfectiuni se pot bucura de fara probleme.
Nu spun ca produsul nu este bun, dimpotriva, dar din nefericire,nu este intru totul potrivit pentru mine.
Poate voi mai incerca si alte BB Creams, dar deocamdata raman la fondul de ten pe care il consider aproape perfect.
Pret:25 de lei
Nota mea:8,5

As vrea sa mai aud si alte pareri... Voi ce spuneti?

3 comentarii:

  1. Din cate retin, Garnier avea o varianta si pentru ten gras.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici mie nu mi se potriveste, am cumparat varianta medium, mult prea inchisa pentru ce am avut nevoie. Am mai combinat cu ceva bb cream mai deschis, folosit de cateva ori asa si aruncat la data expirarii.
    Nu l-as folosi nici macar pentru vara, prefer fondul de ten in cantitati micute care macar matifiaza si uniformizeaza culoarea tenului decat un bb-cream. Probabil ca bb-creamurile nu sunt destinate tenurilor grase si cu imperfectiuni, pori dilatati ici colo. Stiu ca exista si varianta pentru ten gras dar nu prea ma tenteaza, nu cred sa fie vreo diferenta majora intre ele.

    RăspundețiȘtergere