Love

Love

Translate

joi, 29 august 2013

Ruj Pure Colour Oriflame - REVIEW

Am lipsit putin,dar ma intorc cu noi idei, gata de bloggerit!
In aceasta postare, facem cunostinta cu un rujulet de la Oriflame, din gama Pure Colour , nuanta Rich Red.




Fiind atat de ieftin(8 lei), am zis ca merita sa il incerc , poate-poate voi descoperi ceva uimitor.
Este cremos, nu se strange pe buze, se intinde usor.
Nu este chiar atat de hidratant, sau cel putin eu am nevoie de ceva mai intens( aici depinde de fiecare persoana).
Mirosul este dragut, nu foarte puternic.


Mie rujurile nu prea imi tin pe buze, iar acesta trebuie reaplicat dupa 2-3 ore,ori de fiecar data cand manac/beau ceva.
Ambalajul este simplu, nuantele sunt variate si, la acest pret, eu sunt chiar multumita.
Un minus ar fi faptul ca nu are lista de ingrediente...
Pretul, asa cum am mai spus, este foarte mic.Costa 12 lei,dar eu l-am achizitionat la oferta cu numai 8.
Raportul calitate-pret este destul de bun,sa nu mai vorbim de gramajul indestulator(4 grame).
Nota mea:8,5
Poate voi mai cumpara si alte rujulete din aceasta gama, dar alte nuante si, din cate s-ar aparea, am de unde alege(19 nuante,mai exact).Am si pus ochii pe Vintage Rose, Vintage Nude si Candy Pink.



4 comentarii:

  1. Am avut si eu aceste rujuri de la Oriflame. Poate intre timp s-au schimbat ingredientele, mie imi statea pe buze max 1 ora

    RăspundețiȘtergere
  2. De mult timp nu am mai folosit un ruj Oriflame.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cele din gama Giordani Gold sunt bune…cel putin eu sunt foarte multumita de ele

      Ștergere
  3. am avut si eu rujuri de la ei si mi se cojeau pe buze,in rest...nuantele erau destul de ok:)

    http://thatswhywesmile.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere