Love

Love

Translate

vineri, 23 august 2013

Perle presate Giordani Gold - review

Acest produs se numara tot printre cadourile mele, de care sunt foarte incantata si trebuia neaparat sa vi-l arat si voua.

Cutiuta este micuta, precum cea de pudra,are si o oglinda, precum puteti vedea...
Este un fel de pudra-blush, nu am mai avut un produs asemanator pana acum.
 In imaginea de mai sus am incercat sa surprind culorile,care din nefericire nu se vad prea bine in fotografie.
Contine particule sclipicioase, exact cum imi place mie si se vad foarte frumos pe obraz,mai ales in razele soarelui.
Recunosc, ma asteptam sa arate putin altfel, cu  mai mult roz, deoarece in imaginea in catalog era altfel prezentata.
De cand am primit acest produs, l-am folosit cu mare drag ,cde fiecare data cand am avut ocazia sau cand am iesit din casa.
Pretul sau este de aproximativ 60 de lei, il puteti gasi si la oferta cu 45 de lei.
Nota mea:9,5
Nu sunt sigura daca il voi cumpara cand o sa mi se termine acesta,ramane de vazut.
Va este cunoscut acest produs?

3 comentarii:

  1. L-am vazut si eu in catalog, chiar arata diferit :D

    RăspundețiȘtergere
  2. you have a beautiful blog...thanks for lovely comment on my blog.....following you now on GFc,,,,hope you do same
    http://thegirlsgallery.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere