Love

Love

Translate

sâmbătă, 7 septembrie 2013

Cumparaturi de la L'oreal

Am mai facut cateva cumparaturici, de aceasta data de la L'oreal, acestea fiind:
1.Balsam de par reparator, anti-rupere

Mi l-a recomandat cineva,am zis sa il incerc si chiar m-a surprins placut.Cu toate ca raman fidela mastii de par de la Kallos cu keratina( review AICI), si acest balsam este unul foarte bun, netezeste parul, il face moale si usor de pieptanat.Nu stiu daca partea aceea cu ,,anti-rupere" este valabila, deoarece abia l-am folosit de cateva ori, insa ramane de vazut.

2.Crema de noapte Triple Active
Aceasta nu am luat-o pentru mine, este un cadou pentru mama mea.
Am auzit multe lucruri bune despre ea si sper ca vi le voi putea confirma curand.
3.Favorita mea: crema de ochi revitalift
Inainte foloseam un gel de la Avon cu rodie, dar am hotarat ca era vremea pentru o schimbare.
De data aceasta am ales o crema pentru conturul ochilor.
Intra repede in piele, nu are un miros puternic, culoarea sa este alb-galbuie.
Nu ma confrunt cu ridurile(good for me), dar m-am gandit ca ar fi bine sa previn.In schimb, ma confrunt cu cearcanele, in privinta carora nu am observat vreo imbunatatire (ce-i drept, nu am folosit-o vreme indelungata ca sa ma pot pronunta cu 100% siguranta).
Poate imi voi schimba parerea in timp, dar nu cred ca o voi recumpara.Voi mai incerca si alte variante.
Cantitate:15 ml
Pret:40 de lei
Voi ce parere aveti de produsele L'oreal,in general?

Un comentariu: