Love

Love

Translate

marți, 23 iulie 2013

Crema de maini Loncolor cu glicerina - review

O noua postare, un nou review al unui nou produs.Ce de noutati, nu-i asa?
De data asta urca pe scena o crema de maini de la Loncolor, cu glicerina, care mi-a atras atentia intr-un magazinas.


Imi place mult pentru ca intr-adevar hidrateaza pielea si o lasa catifelata vreme destul de indelungata,iar mirosul sau, nu foarte puternic, este unul discret, placut.
Are numai ,,+"-uri, dar are si un minus: contine vreo5-6 parabeni, din ce am vazut eu pe lista de ingrediente.
Pe mine nu ma prea deranjeaza acest aspect, dar stiu persoane care cum aud de parabeni, fug mancand pamantul,cum s-ar mai spune.
Nu este deloc scumpa, pretul sa fiind de aproximativ 6,5 lei.
Este o crema grasa, unele persoane nu prea suporta cremele de genul asta, dar eu nu am nicio problema cu acest aspect si nu il consider un minus.Desigur, acest detaliu tine mai mult de preferintele fiecaruia,gusturile nu se discuta.
Nota mea: 8,5
Ce alte produse Loncolor mai folositi? ( in afara de vopseaua de par)

2 comentarii: