Love

Love

Translate

duminică, 7 iulie 2013

Acetona Secret Emotions cu cocos ~ Azra Cosmetics~

Am gasit acetona aceasta fara sa vreau, in timp ce faceam cateva cumparaturi la Jam si mi-a atras atentia in mare parte datorita imaginii cu nuca de cocos(dupa care sunt inebunita, in special mirosul imi super-place ).


Chiar nu am apucat sa-i fac cateva poze, asa ca le-am luat de pe net( sorry,my bad)
In orice caz, vreau sa spun ca imi place foarte mult, curata foarte bine si chiar miroase a cocos( sa nu mai zic de faptul ca mirosul se mai simte ceva vreme...)
Uitandu-ma putin pe eticheta, am aflat ca distribuitorul este Azra Cosmetics Romania( nu am mai auzit pana acum de ea), dar puteti gasi site-ul lor AICI .
Pretul este foarte mic(2-3 lei), insa produsul este foarte bun si il voi recumpara cu mare drag.
Cantitate:100 ml
Producator: Gulsah Cosmetics Istanbul-Turcia
Probabil ca voi incerca si celelalte sortimente, dar deocamdata raman la cocos.
Ce spun producatorii:,,...Formula noua,previne ruperea si exfolierea unghiilor"
Ei bine, nu stiu cat respecta toate astea, avand in vedere ca abia am folosit-o de 2 ori, insa, cu riscul de a ma repeta, mie chiar imi place foarte mult,desi inainte nu mi-a prea pasat ce acetona folosesc, luam si eu ce gaseam.
Nota pe care i-as acorda-o ar fi 9.
Voi ati auzit pana acum de Azra Cosmetics?

6 comentarii:

  1. Unde pot gasi aceasta acetona? :) Ce magazin ?
    Merci,te pup ! :*

    didiibeauty.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu l-am achizitionat din hypermarketul Jam, insa l-am observat si in magazinasele din cartier.Sper sa o gasesti, e grozava:*

    RăspundețiȘtergere
  3. o am si eu pe cea cu cocos dar nu mi-a placut deloc mirosul, si nici faptul ca a persistat asa mult, imi parea ca miroase a vodka :D

    http://jolie-creativity.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred ca si cel cu capsuni miroase bine,nu ma dau in vant dupa cocos

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am luat-o si pe cea cu capsuni,sa stii ca miroase chiar bine,are o aroma dulce,dar am mai avut in trecut si altele cu capsuni

      Ștergere