Love

Love

Translate

luni, 22 iulie 2013

Rimel Colossal Maybelline REVIEW

Am incercat multe tipuri de mascara, insa am fost foarte multumita de cele de la Maybelline.
In aceasta postare, vi-l voi arata pe favoritul meu:Colossal
Cele mai importante aspecte sunt, pe scurt:
- nu incarca genele si nu le lipeste
- le desparte foarte frumos si confera un aspect placut
- nu curge si nu se faramiteaza, asa cum am patit cu altele
Am citit multe pareri bune despre acest produs si pot spune ca intr-adevar, m-a multumit.
Confera un volum grozav, cel mai bine arata dupa ce il aplici in 2 straturi.
Asa cum puteti vedea si in imagine,periuta este mare, groasa si nu este chiar atat de moale, insa pe mine nu ma deranjeaza acest aspect.

Pret: aproximativ 25 de lei,dar puteti sa-l achizitionati si cu 15 lei, la o super-oferta.
Nota mea: 9
Ati incercat acest rimel, sau oricare altul de la Maybelline? Ce impresie v-a/v-au lasat?

4 comentarii: