Love

Love

Translate

vineri, 12 iulie 2013

Schwarzkopf Gliss tratament leave-in cu de 3 ori mai multa keratina(review)

Ei bine, stiti deja ca folosesc si incerc tot felul de produse pentru ingrijirea parului.Eu il voiam pe cel galben, cu keratina(oil nutritive) dar tocmai atunci nu mai era in stoc, asa ca a trebuit sa ma reorientez.L-am ales pe cel negru, cu de 3 ori mai multa keratina, insa nu stiu in comparatie cu ce?

Mi-a placut mult mirosul sau(si produsul in sine), este foarte dragut.
Il folosesc dupa baie, pe parul umed( chiar daca in timpul spalarii parului folosesc balsam si masca de par) si am putut observa o usoara imbunatatire: parul este mai usor de descurcat si varfurile nu mai sunt atat de uscate, sau macar par mai hidratate( si mirosul persista ceva timp).
Pretul este de 16 lei, deci este accesibil si merita,cat de cat, desi este evident ca se poate si mai bine.
Abia astept sa incerc si celelalte sortimente,deja m-am hotarat care va fi urmatorul: cel roz, Liquid Silk Gloss, despre care am auzit multe lucruri bune.
Trebuie mentionat faptul ca nu incarca parul, nu il ingrasa si nu il imbacseste( recunosc ca imi faceam griji in legatura cu aceste aspecte, dar dupa prima aplicare, m-am linistit).
Nota mea este 8.
Voi ati incercat aceste spray-uri de par?



4 comentarii:

  1. Inca nu, dar m-ai facut curioasa:*
    Maria

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu il am pe cel rosu,cu trandafir cred,miroase dragut,eu il folosesc doar ca descurcant

    RăspundețiȘtergere
  3. Inca nu am incercat spray-ul, dar m-ai facut curioasa. In general am folosit doar samponul, balsamul si masca din gama galbena (Oil Nutritive) de care sunt foarte multumita. Util review :*

    RăspundețiȘtergere